Olvasónapló

Könyvek, amiket olvastam és szívesen ajánlok - vagy nem ajánlok - másoknak is. Nem irodalmi elemzés, inkább csak egy emlékeztető magamnak, hogy melyik könyv hogyan került hozzám, mit gondoltam róla...

Most Másoknál

Olvasnivalók

Könyvespolcomról

Ezeket olvashatod

2007.12.11. 17:40 spg

Jack Kerouac: Úton - térképek

Nekem sokat segítettek volna ezek a térképek a könyv olvasása közben, remélem mások is hasznát veszik majd.

Az adatok lejegyzéséhez perze lusta voltam, egyszerűen a wikipedia-t használtam forrásnak.

1947 - es út

 

1949 -es út

 

1950 - es út

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: usa mexikó jack kerouac háttéranyag


A bejegyzés trackback címe:

https://olvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr34260609

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jack Kerouac: Úton 2013.05.14. 08:50:31

Nekem az Úton kicsit olyan volt, mint a Biblia kamaszkoromban. Egyrészt a szüleim számára egy alapmű volt, főleg Apunak, másrészt a Doors rajongásom idején Jim Morrison révén is állandóan Kerouac könyvébe futottam bele. 33 évesen már kicsit más élmény ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása