Olvasónapló

Könyvek, amiket olvastam és szívesen ajánlok - vagy nem ajánlok - másoknak is. Nem irodalmi elemzés, inkább csak egy emlékeztető magamnak, hogy melyik könyv hogyan került hozzám, mit gondoltam róla...

Most Másoknál

Olvasnivalók

Könyvespolcomról

Ezeket olvashatod

2008.01.09. 10:01 spg

Olvasónapló ínség

Úgy tűnik, hogy valami olvasónapló leadási határidő közeleg, mert az emberek elkezdtek az "olvasónapló" kifejezésre keresni és emiatt a blogomat látogatni:



Tényleg jobb azokat a könyveket elolvasni...

Csak a teljesség kedvéért, a 10 legnépszerűbb kereső kifejezés, ami a végén ide vezetett:

4 komment

Címkék: internet


A bejegyzés trackback címe:

https://olvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr22290507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úrilány 2008.01.15. 01:06:17

na ja, aki ilyen tipusú blogot vezet, az néha még azt is tudja, egy-egy osztályban mi a házifeldat, lsd nálam néhány óra leforgása alatt fél tucatnyian kattintottak az "élj a mának fogalmazás" keresőszavakkal a blogomra :)

spg · http://www.olvasonaplo.hu 2008.01.15. 10:18:33

Az rendben van, hogy a könyvet nem akarják elolvasni, na de hogy már az "Élj a mának" mottóval sem tudnak azonosulni...

Bezzeg a mi időnkben, legyen az bármikor :)

AnTalk · http://konyvespolcom.freeblog.hu/ 2008.02.13. 16:12:03

Ez a jelenség nekem is feltűnt. Egy időben a "quo vadis olvasónapló"-ra keresve találtak rám sokan. Csalódniuk kellett, mert épp csak megemlítettem a könyvet, de nem írtam róla :-)

spg · http://www.olvasonaplo.hu 2008.02.13. 16:17:25

Egyik postomban én is megemlítettem, hogy ehhez a meséhez ismerni kellene a János Vitézt - amit a lányom még nem ismer.
Azóta jönnek a János Vitéz Olvasónaplós találatok is.

Azt legalább bizonyítja mindez, hogy a keresőmotorok jól indexelnek minket :)
süti beállítások módosítása