Olvasónapló

Könyvek, amiket olvastam és szívesen ajánlok - vagy nem ajánlok - másoknak is. Nem irodalmi elemzés, inkább csak egy emlékeztető magamnak, hogy melyik könyv hogyan került hozzám, mit gondoltam róla...

Most Másoknál

Olvasnivalók

Könyvespolcomról

Ezeket olvashatod

2008.03.12. 17:23 spg

Victor Hugo: A nyomorultak

Lelkiismeretesen belekezdtem a könyvbe. Nagyon lassan kezdődött. Soksok(sok) leírás, háttérinformáció, még egy kis leírás, majd vívódások. Valahogy így kezdődött az első történet.

Itt volt egy 20-30 oldalnyi izgalom (benne megint egy kis háttérinformáció), aztán egész szép kis vége kerekedett, elértem oda, hogy tetszik a könyv.

Ekkor azonban elkezdődött a második történet, amelynek a tempója visszalassult. Emellett volt még benne egy jókora korlefestő rész, amelyben nem győztem kapkodni a fejem a különböző nevek, adatok és hivatkozások között. (A könyv végén szerencsére van egy bő megjegyzéscsokor, azonban annyira ömlesztve van az információ, hogy egy idő után feladtam a kikeresgélést... Egyébként nem is kényelmes egy ilyen vastag könyvben két ujjunkat tartani egyszerre.)

Szóval ez most egy kicsit lassú, főleg ha megnézzük, hogy milyen más könyvek várnak a sorban... Nem adtam fel végleg a könyv kiolvasását, csak félretettem ínségesebb napokra.

Belekezdtem Asher Lev örökségébe, amely valóságos felüdülés fordulatok terén - az első mondata: "Azután Párizsban éltem". Vagy valami hasonló. Szóval bele a közepébe.

(A kép az antikvarium.hu -ról származik)

[2008 február 9]:

Mindazoknak, akik olvasónaplót keresnek ajánlom figyelmükbe az alábbi linkeket:

Szólj hozzá!

Címkék: könyv franciaország antikvárium victor hugo parkolópálya toulon


A bejegyzés trackback címe:

https://olvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr35378130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása