Olvasónapló

Könyvek, amiket olvastam és szívesen ajánlok - vagy nem ajánlok - másoknak is. Nem irodalmi elemzés, inkább csak egy emlékeztető magamnak, hogy melyik könyv hogyan került hozzám, mit gondoltam róla...

Most Másoknál

Olvasnivalók

Könyvespolcomról

Ezeket olvashatod

2008.03.28. 11:43 spg

Internet Fiesta 2008 - 2

Szerda délután személyesen is találkozhattam néhány emberrel a jobb oldali linkcsoportból:
Mindenki elmeséte hogyan kezdte, miért kezdte, miért jó neki. Sok hasonló történet volt.

Számomra megvilágosodott néhány dolog (főemlős), felkerült néhány könyv a várólistámra (Város két fül között), elatározódott hogy többet fogok járni könyvtárba (mert szépek is) és nem hagyom abba a blogírást (habár ez fel sem merült bennem.)

Az olvasonaplo.blog.hu -ról mutattam egy prezentációt, amit a Google Apps prezentációkészítőnek nevezett borzadványával csináltam. Van még mit fejlődnie. Aki kíváncsi rá megnézheti itt.

Ádám Hackerádiája szintén elolvasható online.

Ping mindenkinek, aki ott volt. Később talán képek is lesznek.

Szólj hozzá!

Címkék: internet beszélgetés


A bejegyzés trackback címe:

https://olvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr52400402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása